„В условията на пандемия топлофикационните дружества следва да търсят допълнителни възможности и да предприемат мерки за широко информиране на своите клиенти във връзка с традиционно по-високото потребление на топлинна енергия през есенно-зимния сезон, както и за съществуващите възможности за облекчаване заплащането на ползваната от тях топлинна енергия. Възникналите необичайни затруднения и проблеми, както за дружествата, така и за клиентите, изискват бързи, адекватни и гъвкави мерки, с които да се подобри комуникацията с потребителите“. Това заявява председателят на КЕВР доц. Иван Иванов в изпратено днес писмо до ръководствата на топлофикационните дружества в страната.
Във връзка с изпълнението на изискванията за предоставяне на информация на потребителите на енергийни услуги, определени в чл. 123, ал. 1, т. 3 и т. 6 от Наредба № 3 от 21.03.2013 г. за лицензиране на дейностите в енергетика, както и повишената чувствителност на обществото в сегашната сложна обстановка, Комисията счита за наложително дружествата да обмислят и предприемат допълнителни мерки, с които да се избегне създаване на обществено напрежение:
В писмото председателят на КЕВР заявява, че с реализирането на предлаганите мерки дружествата ще проявят своя професионализъм и обществена ангажираност. Комисията счита, че в сегашната ситуация, поставяща пред сериозни затруднения голяма част от домакинствата, ползващи топлинна енергия, подобни мерки биха имали практическа полза както за дружествата, така и за техните клиенти. „По този начин допълнително ще се подобри работата с клиентите и ще се повиши доверието между доставчиците на услуги и потребителите“, изтъква председателят на регулатора доц.Иван Иванов.
Помощна информация Карта на сайта
© 2017 Комисия за енергийно и водно регулиране. Всички права запазени.